medyum
5 sene önce Medyum tarafından yazıldı, kez görüntülendi ve 1 yorum yapıldı.

Kuran Okumanın Faydaları

kuran-okumanin-faydalari Kuran okumanın faydaları saymakla bitmez. Kuran okumanın insanlara faydaları vardır. Bol bol yüce kitabımız kuranı kerimi okumalıyız. Kuran-ı Kerim okumak çok faydalıdır.

 Kuran okumanın faydalarından bazıları şunlardır; Eğer bir kişi kuran-ı kerimi Allah rızasını gözeterek okursa cehennem ile arasına bir engel konur. Yani cehennem ile kuran okuyanın arasında bir engel vardır. Kuran okumanın hafızayı güçlendirmeye faydası vardır. Beni arayan kardeşlerimin bazılarının hocam aklımda bir şey tutamıyorum hafızam çok kötü bana bir yol göster dedikleri zaman ben o kardeşlerimize Kuran-ı Kerim okumalarını tavsiye ediyorum. Kuran okumanın faydalarını saymakla bitiremeyiz. Kuran okumanın faydaları arasında psikolojik sorunların giderilmesi, şifa bulunması, hastalıklara şifa olması, baş ağrısının giderilmesi, nazarın bozulması, büyünün bozulması ve her türlü kötülüklerden korunmak gibi faydaları vardır. Bol bol kuran okuyanın rızkı genişler, günahları affolur.

Bir kişinin kuranın faydaları yani kuran okumasıyla yumuşak huylu, izzet sahibi, alçak gönüllülük, mert, cömert, kişilikli gibi güzel huylar meydana gelir. Kuran okunan eve bereket iner. Kuran okunan yere Allah’ın rahmeti iner.

Bilimsel kanıtlar sayesinde hastalıklara şifa olduğu ispatlanmıştır. Hastalarınıza, ölmüşlerinize, dirilerinize biiznillah cümle İslam alemine bol bol kuran okuyup dua ediniz.  Allah çok cömerttir ve ettiğiniz tüm duaları, okuduğunuz kuranı kerimleri kabul eder. Kuran okumanın faydaları anlatmakla bitmez. Allah cümlemizi kuranı okuyup anlayan kullarından eylesin.

“Değerli arkadaşlar internet de medyum sayfaları gezerken Medyum Oğuz ile karşılaştım. Hemen arama gereği hissettim. Sorunlarımın çözümünün sadece kuranı kerimi okumamla geçeceğini söyledi. Dediğini 3 ay boyunca yaptım Allah’a şükür psikolojik sıkıntımdan kurtuldum. Kuran’ı Kerim herkese şifadır. Allah razı olsun medyum hocam kendine iyi bak” İbrahim Bardakçı – MERSİN

Yüce kitabımız kuran-ı kerim’i okumanın faydaları oldukça fazladır.Bu konu hakkında bildirilen hadisi şeriflerde ise içinizde en hayırlınız kuranı okuyan ve öğreteninizdir buyrulmuştur. Kuran-ı Kerimi okumanın faydalarının yanında kuranı anlayarak da okumak en güzelidir.

Bir önceki yazımız olan Yıldızname Bakımı başlıklı makalemizde medyum, yıldızname ve yıldızname bakımı hakkında bilgiler verilmektedir.

Benzer Yazılar
Şamanizm ve Medyum Hocalar
Şamanizm ve medyum hocalar arasında herhangi bir bağ yoktur çünkü medyum hocalar ilmini kullanmalıdır. İlim de sadece islami ilimlerde saklıdır. Eğer bir medyum hocaya çalışma yaptıracaksanız rahmani medyum ya da şeytani medyum olup olmadığını araştırın. İslami literatü...
Medyum ve İnanç
Medyum ve İnanç Medyum bir inanç unsuru mudur merak edilen bir sorudur doğrusunu söylemek gerekirse. Aslında bakılırsa inanç unsuru olmasının yanı sıra iyi bir gözlemci tarafından incelendiğinde doğruluk payı diğer paranormal olaylara nazaran daha fazla olduğunu görmekteyiz. İ...
medyum ilgisi
Medyum ilgisi doğuştan gelen bazı yetenekleri bulunan kişilere denir. İnsan yaratıldıktan sonra medyum ilgisi meydana gelir ve bu medyum yeteneğini faydalı şekilde kullanır. Allah insanları çeşitli özelliklerle donatarak diğer insanlardan üstün kılmıştır. Bu üstün özelikl...
Yorumlar

2017 de Tüm Zamanların En iyi www.medyum-medyumlar.com Sitesi Hizmetinizde.
Tema : Sipsi v1